כלים לניהול המשק חלק 3



. בוש הוג אם יש לך חווה גדולה יותר עם מרעה או חצר גדולה, ייתכן שתצטרך חזיר שיח. אני משתמש בחזיר השיח שלי כאשר אני מפיל את המברשת, חוקר אזורים חדשים ועוזר בפינוי אזורים לגדר חדשה. חזיר השיח שלי הוא חיבור אחורי של 3 מטר לטרמפ רחב. אני אוהב סוג זה של חזיר שיח כי אני יכול להרים אותו ולהוריד אותו בכל פעם שאני צריך. 6. מעמיס חזית לטרקטור שלי יש מעמיס קדמי וזה יהיה קשה לחיות בלעדיו. אני משתמש בו לסחיבה סביב סלעים ואדמה ברחבי החווה, כמו גם שבבי עץ לגינה שלנו. זה נהדר להשתמש גם בהובלת דברים מסביב שאליו היית צריך עגלה. 7. מזלגות מזרן יש לי מזלגות שמתחברים למעמיס הקדמי שלי והם עוזרים לי מאוד בחווה שלי. אני משתמש בהם בעיקר לסחיבת הזנות ומים מסביב לחווה שלי, אך הם יכולים לשמש גם להובלת בולי עץ, עמודי גדר, מברשת ועצי הסקה. אתה יכול גם לשים עליהם מזרן ולהשתמש בהם כדי לגרור כל דבר אחר סביב החווה שלך שאינך רוצה לחבר לו עגלה. עיין במאמר זה על מהדק הטוב ביותר במזלגות המזרן כדי לעזור לך לבחור כמה עבור הטרקטור שלך או החלקה. אם אין לך מעמיס קדמי, אתה יכול גם להשיג מזלגות משטחים שמתחברים לטרמפ 3 הנקודות שלך. עיין במאמר זה במזלגות המזרן הטובות ביותר אם אתה זקוק לסוג זה במקום זאת. 8. מחפר פוסט חור חפירת חורי מוטות בגדר ביד היא עבודה קשה. אם אתה מתכוון להתקין כל סוג של גידור קבוע בחווה שלך, אני ממליץ בחום להשיג מקדחת חור של שלוש נקודות. זה יחסוך לכם אינספור שעות עבודה קשה יחד עם הגב בתהליך. 9. להב תיבה להב תיבה הוא ציוד סופר תכליתי שיכול לשמש ליישור. הרבה אנשים משתמשים בהם כדי ליישר את שבילי הגישה, אבל הם יכולים לשמש הרבה יותר מזה. אתה יכול להשתמש בהם כדי ליצור שבילים, ליישר את החצר שלך, ליישר שטחים לבניינים חדשים ואפילו ליישר את הגינה שלך. 10. עגלת היי גם אם אתה לא סוחב חציר סביב החווה שלך, עגלת חציר יכולה להיות שימושית באמת. תחשוב על זה כמו מיטה של ​​משאית אבל הרבה יותר גדול. אתה יכול להשתמש בו כדי לגרור כל מיני כלים וציוד מסביב לחווה שלך ואפשר אפילו לנסוע עליה בחציר בסתיו.

ממחסור לשפע: ניצחון החקלאות הישראלית

סיפורה של החקלאות הישראלית הוא סיפור מרתק של טרנספורמציה ועמידות. בעבר, החקלאות הישראלית התמודדה עם תנאים קשים כמו מחסור במים, אקלים קיצוני ואתגרים גיאופוליטיים, אך כיום היא מהווה דוגמה עולמית ליצירתיות טכנולוגית ופרקטיקות בנות-קיימא. מאמר זה צולל אל המסע ההיסטורי מאז ועד היום. קראו

קרא עוד »
איך לבחור את הגנרטור החשמלי המתאים ביותר לצרכים שלך

דמיינו שאתם בעיצומה של הפסקת חשמל, הדממה מופרעת רק על ידי זמזום של גנרטור, משואת האור והקישוריות הבודדת שלכם בחשיכה העוטפת. כזה הוא כוחו של גנרטור חשמלי, מכשיר שהופך יותר ויותר להכרח ולא למותרות בבתים ובעסקים ברחבי הארץ. בין אם מדובר בשמירה על המזון שלכם מפני קלקול במהלך הפסקת חשמל, שמירה על הבית קריר בנוחות בחום הלוהט של הקיץ, או הבטחה שמערך העבודה מהבית יישאר ללא הפרעה, הגנרטור הנכון יכול לשנות את כללי המשחק. אבל עם שלל האפשרויות הקיימות בשוק, איך בוחרים את הגנרטור החשמלי המתאים ביותר לצרכים שלכם?

קרא עוד »
כיצד להפוך למנהיג רפואי שכולם סומכים עליו: סדנאות מובילות לצוותים רפואיים

בסביבה עתירת הסיכונים של שירותי הבריאות, מארג של מיומנויות טווה את המרקם של צוות רפואי אימתני. במרכז עוצמתו עומד חוט שלעתים קרובות נעלם מעיניו, אך לא ניתן להפריז בחשיבותו – אמון. זהו הדופק השקט מאחורי כל החלטה מצילת חיים, הדבק שמחבר קבוצה מגוונת של אנשי מקצוע לכוח מאוחד נגד יריב משותף.

קרא עוד »
מה ההבדל בין עוסק פטור לעוסק מורשה?

הקמת עסק כרוכה במגוון החלטות, אחת מהן היא בחירת סוג הרישום הנכון לפעילות העסקית שלכם. ייתכן שאתם שוקלים להפוך לעוסק פטור או לעוסק מורשה, כאשר לכל אחד מהם יש את הכללים שלו, במיוחד בכל הנוגע לחובות מע"מ. בחירה זו משפיעה באופן משמעותי על אופן הטיפול במיסים, ההתמודדות עם ניירת ולבסוף, האופן שבו העסק שלכם מוכר מבחינה משפטית. בין אם אתם נוטים לפשטות של מעמד עוסק פטור או שוקלים את היכולות הרחבות יותר של עוסק מורשה, הבנת הניואנסים בין השניים היא קריטית.

קרא עוד »
אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות