טיפולי א.א.ג. כושלים – רשלנות רפואית

תחום אף, אוזן, גרון, הקרוי בעגה המקצועית "א.א.ג", כולל תביעות רשלנות רפואית מסוגים רבים. מגוון הטיפולים המוצעים כיום במסגרת א.א.ג מאפשרים לחולים ליהנות משיפור משמעותי באיכות החיים.

יחד עם זאת, שכיחות הטיפולים אינה מבטלת את הסיכונים הנגרמים כתוצאה מרשלנות רפואית. א.א.ג הוא ענף מורכב וגדול המתייחס לכל המחלות הקשורות במערכות האף, האוזן והגרון. רופאים המתמחים ב- א.א.ג מתמקדים מדי יום במחלות שונות וצריכים להחליט על שיטת הטיפול המתאימה.

מה נדרש מרופא א.א.ג ומה נדרש מבתי המשפט?

על מנת להתמחות בטיפולי א.א.ג יש לעבור הכשרה ולסיים לימודים ברמה גבוהה. רופא מומחה המבצע הליך רפואי בתחום של א.א.ג ובעקבותיו חווה המטופל נזקים פיזיים או נפשיים עשוי לעמוד לתביעות רשלנות. בתי המשפט הם אלו שבוחנים האם התקיימה עוולת רשלנות רפואית, מה חלקו של הרופא ומה הם הפיצויים הנדרשים עבור הניזוק.

קשר סיבתי בטיפולי א.א.ג כושלים

רוב תביעות הרשלנות הרפואית בעקבות טיפולי א.א.ג כושלים עוסקות בלוע, אוזניים, דרכי נשימה, בלוטות רוק ודרכי דיבור. בנוסף, ישנן תביעות שהן תוצאה של טיפולים בגידולים בראש או בצוואר. רופאי א.א.ג עוסקים בתחומי התמחות ספציפיים ולכן עורך דין מטעמו של התובע צריך להוכיח כי נגרם נזק בריאותו שניתן היה למנוע באמצעות טיפול א.א.ג תקין. הקשר הסיבתי הוא זה שמאפשר לבית המשפט לקבוע את גובה הפיצוי.

האזן לשיחות עם עורכי דין בנושאי רשלנות רפואית בנגן פודקאסט של אדי סוברי

דוגמאות לרשלנות רפואית

בטיפולי א.א.ג וגם בתחומים רפואיים אחרים נחשבים אי הפניה של מטופל, אי אבחון או התנהגות לא סבירה לעילות בגין תביעות רשלנות רפואית. רופא א.א.ג אשר אינו לוקח בחשבון את עברו הרפואי של המטופל מציב אותו בסיכון. התעלמות מתסמינים קודמים של מחלות אף, אוזן וגרון, מתן תרופה לא מתאימה או מקרים בהם לא מאובחנות מחלות אוזניים עשויים להחמיר את מצבו של המטופל. על מנת לבדוק מתי טיפול א.א.ג כושל הוא תוצאה של רשלנות רפואית יש להתייעץ עם עורך דין. הקדימו לפנות לייעוץ משפטי, אספו את כל הנתונים על הטיפול ובקשו מעורך הדין לגבש אסטרטגיית תביעה המתאימה למצבכם.

ממחסור לשפע: ניצחון החקלאות הישראלית

סיפורה של החקלאות הישראלית הוא סיפור מרתק של טרנספורמציה ועמידות. בעבר, החקלאות הישראלית התמודדה עם תנאים קשים כמו מחסור במים, אקלים קיצוני ואתגרים גיאופוליטיים, אך כיום היא מהווה דוגמה עולמית ליצירתיות טכנולוגית ופרקטיקות בנות-קיימא. מאמר זה צולל אל המסע ההיסטורי מאז ועד היום. קראו

קרא עוד »
איך לבחור את הגנרטור החשמלי המתאים ביותר לצרכים שלך

דמיינו שאתם בעיצומה של הפסקת חשמל, הדממה מופרעת רק על ידי זמזום של גנרטור, משואת האור והקישוריות הבודדת שלכם בחשיכה העוטפת. כזה הוא כוחו של גנרטור חשמלי, מכשיר שהופך יותר ויותר להכרח ולא למותרות בבתים ובעסקים ברחבי הארץ. בין אם מדובר בשמירה על המזון שלכם מפני קלקול במהלך הפסקת חשמל, שמירה על הבית קריר בנוחות בחום הלוהט של הקיץ, או הבטחה שמערך העבודה מהבית יישאר ללא הפרעה, הגנרטור הנכון יכול לשנות את כללי המשחק. אבל עם שלל האפשרויות הקיימות בשוק, איך בוחרים את הגנרטור החשמלי המתאים ביותר לצרכים שלכם?

קרא עוד »
כיצד להפוך למנהיג רפואי שכולם סומכים עליו: סדנאות מובילות לצוותים רפואיים

בסביבה עתירת הסיכונים של שירותי הבריאות, מארג של מיומנויות טווה את המרקם של צוות רפואי אימתני. במרכז עוצמתו עומד חוט שלעתים קרובות נעלם מעיניו, אך לא ניתן להפריז בחשיבותו – אמון. זהו הדופק השקט מאחורי כל החלטה מצילת חיים, הדבק שמחבר קבוצה מגוונת של אנשי מקצוע לכוח מאוחד נגד יריב משותף.

קרא עוד »
מה ההבדל בין עוסק פטור לעוסק מורשה?

הקמת עסק כרוכה במגוון החלטות, אחת מהן היא בחירת סוג הרישום הנכון לפעילות העסקית שלכם. ייתכן שאתם שוקלים להפוך לעוסק פטור או לעוסק מורשה, כאשר לכל אחד מהם יש את הכללים שלו, במיוחד בכל הנוגע לחובות מע"מ. בחירה זו משפיעה באופן משמעותי על אופן הטיפול במיסים, ההתמודדות עם ניירת ולבסוף, האופן שבו העסק שלכם מוכר מבחינה משפטית. בין אם אתם נוטים לפשטות של מעמד עוסק פטור או שוקלים את היכולות הרחבות יותר של עוסק מורשה, הבנת הניואנסים בין השניים היא קריטית.

קרא עוד »
אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
מחיר כרטיסי ביקור

כרטיסי ביקור הם דרך מצוינת ליצור רושם ראשוני טוב. הם גם דרך קלה וזולה לקדם את העסק שלך. המחיר לכרטיס ביקור יכול להשתנות בהתאם לסוג

קרא עוד »
מה זה חקלאי?

יש ציטוט שמדויק מאוד בתיאור חקלאי – "חקלאים חקלאים לאהבת החקלאות. הם אוהבים לצפות ולטפח את צמיחת הצמחים. הם אוהבים לחיות בנוכחות בעלי חיים. הם אוהבים לעבוד בחוץ. הם אוהב את מזג האוויר, אולי אפילו כשהוא מסכן אותם. " – וונדל ברי.

קרא עוד »